!!

JOM DAFTAR

Kepada pelawat yang dihormati. Dimaklumkan bahawa Forum diskusi ini telah dibuka untuk pendaftaran.

Pelawat adalah disaran mendaftar bagi membolehkan pengaksesan forum sepenuhnya.  Untuk mendaftar sila klik "Register". setelah daftar tunggu approval admin. Semak dari masa ke masa inbox atau spam folder mailbox anda.

Pelawat hanya boleh melihat kategori dan tajuk topik sahaja.

JOM DAFTAR.

Oh ya...kalau nak 'donate' sila ke http://harmoni-my.org dan klik aje iklan dari nuffnang tu.....klik kat nuffnang bawah ni pun okay....Pak Ndak

CARI POSKOD



Author Topic: :: Pe r i s i kan ::  (Read 24855 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #165 on: November 27, 2012, 06:55:56 AM »
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #166 on: December 22, 2012, 12:14:21 AM »

9 hours ago near Kuala Lumpur

KERiS KUASA: CENDANA SAKTI .


7 hours ago via YouTube

SELAMAT pergi selamat kembali...

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZN_FGUU6m9w


7 hours ago via YouTube

BIARLAH gugur bertumpah darah...

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZOmKidVD160


5 hours ago via YouTube

HALO 9 DAN 0 ,
DI SINI X-RAY MEDAN DAN FOXTROT OSCAR OSCAR .
...
KATA LALUAN: PANJI HiTAM .
KATA JODOH: BAJU HiTAM .

DETIiK "01:23" DALAM KLIP VIDEO INI .TINDAK PANTAS!

TERIMA HABIS .

~i|i~

.

Merdeka 2010 : Briged Para


...

Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
GLOBAL@1
« Reply #167 on: December 24, 2012, 03:12:42 AM »
3 hours ago

SUSULAN MAKLUMAT diterima dari GLOBAL@1 (TV1) sebentar tadi...

"LANCAR LEMBiNG!"

. — with Tok Singa Kuning and 5 others.

Quote
https://www.facebook.com/mahadher/posts/430851280313892
www.facebook.com


...

.

CAMAR X-RAY
9
http://www.harmoni-my.org/forum/index.php/topic,4016.msg181199.html#msg181199

:: Pe r i s i kan ::
www.harmoni-my.org
‎:: Pe r i s i kan ::
Saturday at 4:50pm

...

>> https://www.facebook.com/pages/Global1/339679647629?fref=ts
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #168 on: December 24, 2012, 06:07:45 AM »

Gang Ex ROTU DUNGUN

Harap SEMUA ANGGOTA BERSEDiA UTK DIGERAKKAN ke kawasan banjir
khasnya di KL yg banyak tempat banjir KILAT.

...thread=4007
.

Quote
Melayu.com : Sembang˛ - Mesej di Sembang Negeri , Kelab & Jejak
Kasih
[url=http://www.melayu.com]www.melayu.com
[/url]


13 minutes ago
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #169 on: December 31, 2012, 02:17:55 PM »
Friday

GERAK SARAF .





"RISIK BALAS" .

Bersama Pendita Azlan Ghanie : Tari Tangan Sahut Atas.mp4
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #170 on: January 23, 2013, 04:56:01 AM »
STAND BY : WORLD HALAL RESEARCH SUMMIT 2013.














.


Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #171 on: January 23, 2013, 06:44:57 AM »
3939 Views

Mahadher Cucu Tok AWang shared Latifah Ainun's photo.
about an hour ago near Kuala Lumpur

...

heheh
Mission Impossible


about an hour ago



. *** .



. BRAVO .
Mission Impossible


25 minutes ago
INSPiRATiON :)
KERJA SB ialah 'mengangkat' Gurux Tua SILAT MELAYU... JARINGAN DSSM boleh
dimanfaatkan UTK turut serta DALAM KERJA INI, jika mahu . :)
"MEMELIHARA , MENYAMBUNG , MENGEMBANG"
8| ^_^


21 minutes ago · Tuesday, September 24, 2013 at 3:26pm
« Last Edit: September 24, 2013, 04:00:58 PM by sepuluh »
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline eLmamBang

  • Leftenan Madya
  • *
  • Posts: 362
  • Karma: +0/-1
  • Gender: Male
  • Last Login:October 16, 2014, 09:35:31 PM

  • Activity
    0%
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #172 on: February 27, 2013, 12:58:02 PM »
Salam alls

Saja nak tanya pakar˛ .. sesambil surf tenet tejumpa site nih

http://militaryofmalaysia.net/

eRm˛ .. eRm˛ ada umphhh x blog tuu? .. saja tya .. xtau laa kot˛ dah ada dlm forum nih heehee  :s_cool:
sTiLL goT da bLues fOr U
http://mambangresah.blogspot.com/

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan :: PENTiNG . UTAMA . SEGERA .
« Reply #173 on: April 01, 2013, 10:55:07 AM »
WSLM WBT eLmambang,

 :grin:

Mmg ada ummph blog tu...  :great:

***

4048 Views



PENTiNG . UTAMA .
SEGERA .

RECENT POSTS

Amar Yusoff
Fact!

Amar Yusoff
Ramai yang tidak tahu - Jom kongsi
April Fool adalah nama rahsia untuk pengintip dan ejen bermuka dua yang dikatakan memainkan peranan penting dalam kejatuhan diktator Iraq, Saddam Hussein.

Menurut Jeneral Tommy Franks, panglima tentera Amerika Syarikat dalam perang Iraq 2003, April Fool adalah seorang pegawai Amerika dan bekerja sebagai diplomat dan pada masa sama ejen sulit telah dihampiri oleh ejen risikan Iraq. April Fool kemudian menjual maklumat palsu kepada Iraq kononnya rancangan pencerobohan tentera Amerika. Maklumat palsu ini memberi petunjuk yang salah kepada tentera Iraq yang melemahkan pertahanan mereka dalam menghadapi pencerobohan tentera Amerika Syarikat.

Baghdad jatuh ke tangan tentera Amerika Syarikat beberapa minggu kemudian yang juga menyaksikan kejatuhan rejim Saddam Hussein.

APRIL FOOL - Double Agent. what sau u? wanna celebrate it anymore? i wont!!!
Unlike ·  · Unfollow Post · 42 minutes ago
You and 2 others like this.

Mahadher Cucu Tok AWang owhhh... zaman Nabi lagi dah buat benda ni... Aku dah terlupa dah nama diplomat@ ejen sulit@ejen risikan dr kalangan SAHABAT tu . Masa Perang KHANDAK seingat aku kes tu. kiranya, dalam kes April Fool ni, laku la 'ayaq kencing' dia... masyukkk... hehehe
34 minutes ago · Edited · Like · 1

Mahadher Cucu Tok AWang ps: diplomat@ejen sulit@ejen risikan ZAMAN KESULTANAN MELAYU punya cerita rasanya hangpa lebih taw kut...
33 minutes ago · Like · 2

Amar Yusoff zaman moden pun ade kat Malaysia ...
30 minutes ago · Unlike · 2

Mahadher Cucu Tok AWang yep... ada yg dah jadi tugas turun temurun atau bahasa Melayu lamanya, "Perbuatan keturunan"
28 minutes ago · Like · 1

Amar Yusoff Dalam dunia keselamatan, perisikan adalah terlalu essentials. banyak terma perlu di ambil kira. malah cyber espionage juga menjadi satu war dalam etika nya yang tersendiri.
27 minutes ago · Unlike · 1

Mahadher Cucu Tok AWang saya pun x tahu banyak... tahu syikitx aje, bang... hihi...
26 minutes ago · Like

Amar Yusoff Pada penghujung tahun 1950-an , negara Isreal berasa amat terkejut dengan beberapa siri pengintip yang dilakukan oleh kumpulan2 pengintip Arab bagi menghancurkan negara Isreal. Sebagai tindak balas Isreal merancang untuk menghapuskan pusat pengintipan utama mereka iaitu Syria dan Mesir..untuk melakukan misi2 ini Isreal amat memerlukan pengintip yang terbaik bukan sahaja boleh menyamar sebagai org Arab tetapi juga menyusup masuk dalam pucuk pimpinan kerajaan Arab ini...kesemua ini bukan masalah besar kepada Isreal kecuali identiti tempat lahir.. bagi melakukan tugas2 ini Pusat pengintipan Isreal " Mossad" menyambut cabaran ini .. untuk melahirkan pengintip yang berkemahiran tinggi dan sukar dikesan oleh pihak keselamatan Arab.... iaitu seorg pengintip Mossad ..ELIE COHEN
19 minutes ago · Unlike · 1

Amar Yusoff Elie Cohen dilahirkan di Iskandariah, Mesir pada 1924, anak kepada Saul dan Sophie Cohen yang telah berhijrah dari Aleppo, Syria sebelum Perang Dunia 1, Elie telah dibawa dan tinggal di perkampungan Yahudi di Iskandariah. Elie merupakan pelajar yang pintar di sekolahnya . Dia melanjutkan pelajaran di sekolah tinggi Perancis dan seterusnya di Farouk Universiti. Apabila negara Isreal mula dibentuk , keluarga beliau berhijrah di sana dan beliau bekerja di kedai buku sebagai jurujual kemudiannya menyertai Mossad. Apabila berlaku Gerakan Suez pada tahun 1956.. di mana rakyat Mesir berlaku kejam terhadap masyarakat Yahudi.. beliau terlibat dengan beberapa siri pengeboman di Kaherah & Iskandariah terhadap kerajaan Mesir dan berjaya melepaskan diri dari ditangkap oleh polis Mesir...ini kejayaan pertama beliau sebagai pengintip Mossad...
Kejayaan tersebut menyebabkan beliau dipanggil oleh Kementerian Pertahanan Isreal untuk melaksanakan misi yang lebih besar & memandangkan wajahnya seperti org Arab & memahami budaya & adat resam org Arab ...beliau ditugaskan mengintip di negara Syria...
19 minutes ago · Unlike · 1

Amar Yusoff Tugas utama Elie ialah membuat banyak hubungan kawan di Jerusalem di mana ramai ahli perniagaan Syria tinggal di sana terutama di hotel King David. Mossad hendak menjadi Elie Cohen ini sebagai seorang arab islam dan syria ini membolehkan beliau menyusup masuk ke Mesir dan ini memudahkan lagi dirinya masuk ke Syria. Elie Cohen diberikan latihan untuk menjadi seorang islam yang taat pada agamanya dan menjadi org Arab syria dengan mempelajari cara adat & budaya arab di sana seperti mempelajari Al-Quran, Hadith, hukum-hakam islam . Kemudiannya identitinya ditukarkan kepada Kamel Amira Tabet.

Melalui identiti baru ini akan menjadikan beliau sebagai seorang usahawan tekstil Syria yang berhijrah di Argentina, kemudian pula menjadi agen pelancongan. Perancangan pengintipan Mossad ini dirancang bersama KGB ini membolehkan beliau menyusup masuk Syria lebih cepat tanpa perlu masa yang lama. Sebelum ini beliau menjalani latihan intensif bagaimana hemdak menterjamahkan kod-kod rahsia dan menghantar kod2 tersebut dalam bentuk mikro-fotograf dan radio tranmission.

Tindakan seterusnya ialah membuat hubungan rapat dengan masyarakat Syria di Argentina, dengan bantuan kewangan daripada Mossad membolehkan beliau menganjurkan kegiatan amal dan derma di kalangan Arab yang tinggal Argentina. Ini membolehkan nama beliau terkenal sebagai seorang pemurah dan terkenal di kalangan org arab dan dia juga mula membuat hubungan persahabatan dengan beberapa org pengawai Syria di Kedutaan Syria di Argentina
18 minutes ago · Unlike · 1

Amar Yusoff Setelah menjadi terkenal dan popular di kalangan masyarakat Arab di Argentina, membolehkan Kamel (Elie Cohen) menjadi sebagai ahli parti Baathist dan membuat hubungan rapat dengan masyarakat di Syria pulak. Beliau terkenal dengan sikap pemurah dan kegiatan amal serta memusuhi Isreal. Pada tahun 1962, beliau memulakan menjalani pengintipan ke atas Syria, di mana beliau diarahkan oleh Mossad pergi ke Damsyik.

Semasa di Damsyik, Kamel (Elie Cohen) banyak menderma untuk menampung kegiatan amalnya. Peranan ini memudahkan tugasnya untuk melakukan pengintipan. Perbuatan Kamel tu sukar dikesan oleh pihak keselamatan Syria. Bagi melicinkan operasinya, beliau menjadi seorang ejen perkahwinan di salah sebuah firma di Damsyik. Dalam masa yang singkat beliau mempunyai ramai kawan terutama dari golongan peniaga dan usahawan Syria. Bagi mengelakkan kegiatan pengintipan dikesan beliau berkahwin dengan seorang gadis islam.
Beliau diberi peluang untuk mengadakan ceramah dalam Radio Damsyik dalam program Spanish. Rancangan ini begitu digemari oleh masyarakat Syria dan ini membolehkan beliau mendapat maklumat2 dari Kementerian Penerangan Syria. Peluang ini digunakan sebaik2nya oleh Kamel, ini membolehkan beliau berkenalan dengan pengawai2 dan menteri serta org berpengaruh di Syria.
18 minutes ago · Unlike · 1

Amar Yusoff kalau sapa sapa penah tgk cerita The Impossible Spy (ditayangkan tahun 1987)...that film is depiction on his story
18 minutes ago · Unlike · 1

Amar Yusoff Penghantaran maklumat ke Isreal melalui transmission radio di rumah Kamel, secara ni agak bahaya kerana disimpan di rumah lambat-laun akan diketahui jugak ini tidak disedari oleh kamel sendiri. Kerana asyik menghantar maklumat Isreal serta yakin sendiri tidak digugat oleh sesiapa. Beliau tidak menyedari bahawa diekori oleh perisik2 Mesir. Perisik Mesir mengetahui Kamel melalui rakan sedarjah Kamel berbangsa Mesir yang bersekolah dengannya 30 tahun yang lalui . Maklumat2 yang dihantar oleh Kamel disiarkan dalam majalah Voice of Isreal menyebabkan pihak perisik Syria mensyaki ada org dalam membocorkan maklumat kepada Isreal.

Ketegangan dan syak-wasangka telah menyelubungi kerajaan Syria di Damsyik. Kamel menyedari akan hal ini dan keadaan bertambah rumit dengan identitnya diketahui oleh org lain. Pihak Mossad tidak berbuat apa2 tindakan utk menyelamatkan Kamel kerana yakin keadaan akan pulih walaupun keadaan bertambah genting. Tanpa pengetahuan Kamel, tentera Syria telah menghantar pasukan perisiknya utk mensabotaj ke atas Isreal. Setelah diselidik oleh tentera Syria, didapati ada perisik di dalam pucuk pimpinan Syria. Pada suatu pagi, Kamel seperti biasa menghantar maklumat ke Isreal di villanya telah diberkas oleh unit risikan Syria dipimpin oleh Kolonel Ahmed Swidani.

Dengan sekelip mata sahaja berita penangkapan Elie Cohen atau Kamel telah tersedar luas terutama dari Radio Damsyik yang mengatakan bahawa Kamel adalah perisik Isreal, berita ini memeranjatkan seluruh rakyat Syria . Org yg paling bimbang ialah Presiden Syria sendiri kerana baik dengan Kamel dan takut kedudukan tergugat kelak.
17 minutes ago · Unlike · 1

Amar Yusoff Bagi menyelamatkan Elie Cohen dari tahanan, kerajaan Isreal cuba membawa kes ini ke mahkamah agar dapat membebaskan beliau. Kerajaan Isreal mengambil 2 peguam dari Perancis iaitu Batonnier Paul Arrighi dan Mai'tre Jecques bagi membela Ele Cohen tetapi kerajaan Syria tidak membenarkan peguam ini memasuki Syria. Kerajaan Syria bertindak menjatuhi hukuman mati ke atas Elie Cohen & 2 org Syria didakwa bersubahat.

Dalam keadaan senyap2 kerajaan Isreal menawarkan pertukaran dengan kerajaan Syria iaitu wang berjumlah sejuta dolar & 10 org ejen Syria yang ditahan. Tetapi kerajaan Syria tetap dengan pendiriannya utk meneruskan hukuman ke atas Elie dan mempercepatkan hukuman ke atasnya kerana dikhuatiri rakan2 ElieCohen yang berada dalam kerajaan akan membelot dan membebaskannya bagi menjaga kepentingan dan kedudukannya.

Pada 18 May 1964, Elie Cohen dan 2 org Syria di gantung sampai mati di khalayak ramai di Damsyik. Mayatnya dikebumikan di Damsyik selepas tghari dan tidak dibenarkan bawa balik ke Isreal. Ada juga sumber berpendapat mayat Elie Cohen tidak dibenarkan dibawa balik ke Isreal kerana dia didera dengan teruk sekali dan juga dikatakan tubuh Elie telah dikerat-kerat terlebih dahulu sebelum digantung.

Tidak pernah terjadi di dalam sejarah dunia perisikan ketika itu, sebuah negara sanggup menawarkan wang sejuta dolar utk menyelamatkan seorg perisik dari dihukum mati. Oleh itu beliau dipanggil pengintip sejuta dolar....

Walaupun Elie telah dihukum mati dan ada yang berpendapat bahawa dia seorg pembelot, pengkhianat dan sebagainya tetapi ada juga beranggapan Elie ini adalah seorg wira di mana beliau telah berjaya menghancurkan sebuah kerajaan. Dengan kejayaan Elie Cohen merisik Syria dan negara Arab menyebabkan Isreal menang dengan mudah di dalam peperangan pd 1967 iaitu " Perang Enam Hari" yang mana Isreal dapat mengalahkan 7 negara Arab dalam masa 6 hari sahaja ini memalukan dunia Arab dan Islam...
17 minutes ago · Unlike · 1

Amar Yusoff http://www.saveisrael.com/images/elicohen.jpg

http://www.saveisrael.com/images/elicohen.jpg
www.saveisrael.com
16 minutes ago · Unlike · 1

Mahadher Cucu Tok AWang PENTiNG . UTAMA .
SEGERA .
9 minutes ago · Like

****

Amar Yusoff
Agen perisik KGB -

Siddiq bin Mohamad Ghouse merupakan Setiausaha politik Dr Mahathir Mohamad selama tujuh tahun .Siddiq dilantik sebagai Setiausaha politik ketika Dr Mahathir menjadi Menteri Pelajaran pada 1974.1974-1975 adalah tahun-tahun kebangkitan semula komunis buat kali kedua .
Siddiq Ghouse ditahan pada 13 Julai 1981 , tiga hari sebelum Dr Mahathir dilantik sebagai Perdana Menteri Malaysia (16 Julai 1981) berikutan perletakan jawatan Hussein Onn.

Beliau didakwa menjadi agen perisik KGB dari Soviet Rusia di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri. Menteri Keselamatan Dalam Negeri ketika itu ialah Tan Sri Ghazali Shafie.

Pada 13.7.1981,...

8 minutes ago near Kuala Lumpur
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #174 on: April 11, 2013, 01:03:29 PM »
KHAMIS . 11/4/2013 . "TIGA PULUH" JAW 1434 H . SERI TiOMAN 1 . 1249 H.

MESEJ "KENDURI 13" OPS KERiS . Declassified . PADA hari, tarikh, TEMPAT DAN MASA yang tersebut di atas .

***
"KENDURI 13" OPS KERiS.
« Sent to: Pak Ndak, alibaba, Tarabas on: October 30, 2011, 08:33:00 PM »

'lam alif...'

DRP : 10 .
KPD : 9 .
SK : X .
MAKLUMAT : X .

"KENDURi 13" OPS KERiS .

1. PULAU PiNANG . SERANG
MELALUi GERAKAN (SYED
ABDUL RAZAK ALSAGOFF. NOVA-
DOMiNO SDN BHD) .
2. TiNDAK .
i|i



XXXXXXXXXXXXXXXXX
. 21 1105H OKT 2011 .
. 23* Z'KAEDAH 1432H .

* SELEPAS MAGHRiB DAN ISYA' .

*****

 :dance: :dance: :dance:

Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
Re: :: Pe r i s i kan ::
« Reply #175 on: July 15, 2013, 09:13:13 PM »
Global@1 (14 Julai 2013)



Comments   

 
#4 sepuluh 2013-07-15 20:27
Quoting sepuluh:
MORSI: GULiNG ATAU TOLAK?
Memang sedap dan hangat perbincangannya. Bagai MAKAN Daging Masak Kicap BerLADA HiTAM .  :P  :roll:  :D

... dengan NASI PANAS.

Tertinggal la pulak... ma-ap-kan saye ... heheh
Quote
 
 
#3 sepuluh 2013-07-15 19:21
MORSI: GULiNG ATAU TOLAK?
Memang sedap dan hangat perbincangannya . Bagai MAKAN Daging Masak Kicap BerLADA HiTAM .  :P  :roll:  :D

SNOWDEN : WiRA ATAU PENDERHAKA ?
ISU PERISIKAN dan Pengintipan yg menarik ...  8)  :lol:  :-)
Quote
 
 
0 #2 Imam Perang 2013-04-08 19:31
Very gd  :-)
Quote
 
 
0 #1 Imam Perang 2013-04-08 19:30
:-)





SUMBER:
Myklik
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
AMARAN AWAL
« Reply #176 on: October 25, 2013, 08:46:59 AM »
AMARAN AWAL



MAJALAH . TiNDAK . /// . — with Nur Qalbu Ahmad and 7
others.

...

https://www.facebook.com/mahadher/posts/740683665957039 .

OPS KERiS . "DALAM RUMAH" . RUJUK : A . MESEJ "19 JAM YANG LALU" SEBELUM
INI . KUMPULAN DAN KETUMBUKAN "BAJU MELAYU HiTAM BUTANG LIMA (5)" AKAN
MELAKSANAKAN "GERAK MARA" MULAI BULAN OKTOBER INI (ESOK) . SEMUA
"SIMPANG" DAN "LAMPU ISYARAT" MOHON BERI LALUAN UTK KELANCARAN GERAK
MARA TERSEBUT . TiNDAK .

https://www.facebook.com/mahadher/posts/740122879346451







SUMBER:

1 . DALAM Silat Melayu Keris Lok 9 pada 'September 30 at 2:12pm'
https://www.facebook.com/groups/6069979658/permalink/10151870076794659/


Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
"... BAJET 2014" .
« Reply #177 on: October 25, 2013, 05:12:02 PM »
"... BAJET 2014" .



Sila KLiK GAMBAR di atas UTK Maklumat Lanjut ...

*

Amboi!... "LANGKAH LAKSAMANA" ... Tuan Shuhaimi siap sebut KATA KUNCI tu... hehe ^_^

LANGKAH LAKSAMANA Bukan Sebarang,
SiLAT MELAYU Tradisi Berseni;
Selamat BerTARI SELAMAT Membentang,
MEMPERTEGUH Diri KETAHANAN EKONOMI .

Ewah...  :) ^_^

55 minutes ago
Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
"... BAJET 2014" .
« Reply #178 on: October 25, 2013, 05:20:52 PM »
about an hour ago ·

Amboi!... "LANGKAH LAKSAMANA" ... Studio 1 siap sebut KATA KUNCI tu... hehe
https://www.facebook.com/mahadher/posts/758303890861683


Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB

Offline sepuluh

  • Leftenan Komander
  • *
  • Posts: 1310
  • Karma: +10/-8
  • Gender: Male
  • Last Login:September 27, 2017, 01:22:49 AM
  • Topic starter
  • "KERIS BERSARONG"

  • Activity
    0%
    • My Profile
"...BAJET 2014"
« Reply #179 on: October 27, 2013, 12:06:40 AM »



... DALAM TENTERA, sefaham saya , ia umpama "ISYARAT SENYAP MEDAN" ... 8)












.

Mahadher Abdul Halim
My Profile My Facebook
:: SB